Dagens tips!

Om du skulle vilja få håret lite lockigt utan att slita på håret så kan du göra så här!



Tvinna upp slingor av håret och fäst med en nårhål när håret är blött.
Om du har bråttom så kan du använda en hårtork för att få det och torka snabbare.



När det torkat så släpper du ut håret så har du fått såna slarviga lockar jag gillar.
Perfekt för en dag man inte orkar styla håret med massa produkter.
Det som kan tilläggas är lite spray så lockara håller i vinden.

Jag som inte ens har lite självfall på håret tycker det är jättekul med lockar.
Har ju en vågtång från OBH Nordica med men på detta sättet slipper jag slita på håret.
Sedan blir det ju olika slags lockar beroende på vd man använder.

Nu har jag även använt Volume Master från OBH Nordica för att få volym.
Mitt hår är annars väldigt platt och rakt, tråkigt...
Den tången är en skänk från ovan. Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0