Tillbaka i Växjö

Nu har jag inte bloggat på ett bra tag.
Och det beror på att jag varit i Uddevalla.
Haft lite semester, underbart!

Hade visserligen med mig datorn men glömde laddaren.

Men nu är vi tillbaka till Växjö ett tag.
Har flyttat till ny längehet, så skönt att komma därifrån.
En större lägenhet, mysigare och närmare stan. Underbart!
Sedan har jag börjat introducerats på Stadium i centrum, skitkul!

Idag blir det en sista check i gamla lägenheten och städa den.
Sedan kanske vi drar till Uddevalla ikväll igen, får se hur det blir.



Smögen på midsommardagen, vi tog en båttur runt smögen, skitmysigt!



Några dagar senare åkte vi med ett par vänner till Koster!

Vi har haft tur med vädret och blivit solfina och allt.
Älskar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0