Spanien-Tyskland

Då Micke är iväg och ser på fotboll med sina kollegor sitter jag själv och myser.
Har gjort negerbollar och gottar mig med i den nya lägenheten! Lovely!

Har gått och pillat lite här och hängt upp alla tre tavlor vi har, haha!
Blir riktigt bra det här, skönt med större som sagt!
Nu har vi bara en tom del i rummet som ska fyllas.
Funderar på ett skrivbord och några hyllor ovanför.

Gud vad jag älskar att inreda och grejja...

Men nu sitter jag och ser på fotbollen.. Heja Spanien!!!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Då är du ju nöjd med resultatet....

nyfiken på nya lägenheten...

Kram

2010-07-07 @ 23:01:27
Postat av: Sandra

Om jag är! =)

Tar med mig kameran upp där jag har lite bilder =)

Syns ikväll!

Kram

2010-07-08 @ 12:52:50
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0