Party ikväll!! Nu... Nordic Club!

Idag har jag inte fått gjort så mycket än.
Går mest och väntar på att Louisa ska komma =)

Har hämtat upp bordet vi köpte igår och satt ihop det!
Blir kaninbra! Lovar, ska lägga upp bilder senare.

Nu sitter jag och käkar lite grönsaksoppa med rostat pitabröd.
Snart bär det av mot stan och Nordic Gym.
Börjar nog träna där snart tror jag, vill börja på gym igen!
Dom ringde mig igår och ska visa mig gymet idag klockan 14:00





Sedan blir det hem och baka en liten kaka jag ska bjuda på ikväll.
Och städa lite, ocha slappa lite och duscha...

Snart är klockan 7 och då börjar festen!

Louisa skynda dig!!!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Om vi gjorde ; ) Had the best time ever!

2010-07-31 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0