Mot Uddevalla!

Så nu har jag tvättat klart lite mer kläder.
Fixat i ordning mig och packat mina saker.
Nu väntar jag på Micke bara.

Sedan bär det av mot Uddevalla =)
Tråkigt att sitta länge i en bil vid strålande solsken.
Men vad gör man inte för lite semester.

Flytten och allt har gått jättesmidigt.
Har nu flyttstädat gamla lägenheten och lämnat nycklarna.
Skönt att vara av med den, Hej till den nya större!




Fråga mig inte vad det är för min jag fick till.
Men kameran tog precis efter detta så...

Så här ser jag ut idag.
Hitta ett par gamla shorts nr vi flyttade =)
Lyckades fixa håret rätt nice också.
Använde bara min plattång som jag tvinnade håret lite slarvigt med.
Kör med "no makeup" idag, känns skönt att vara utan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0