Löpning och diet!

Så nu har jag precis kommit in efter att han sprungit i en tjugo minuter.
Sprang nästan 4 km, 3,6 närmare bestämt, känns unnderbart!
Var inte ens tungt att springa idag!

Kommer bli kul och se när jag springer längre sträckor på samma tid =)

Och mn diet går jättebra, är inne på tredje dagen och sötsuget försvinner mer och mer.
Känner mig fortfarande lite småhungrig mellan måltiderna men det funkar.

Idag har jag ätit så här:
Frukost: Äggröra på två ägg på ett fullkornsbröd
Mellanmål: Fyra morotstavar med hummus
Lunch: Liten kycklingsallad
Mellanmål: Sockerfri proteinbar
Middag: Spaghetti Bolognese - gjord utav fullkornspasta och mager köttfärs.

Som ni ser äter man oftare men portionerna blir mindre.
Längtar till det gått några veckor och man ser resultatet!

Måste även ge er ett tips på en blogg som givit mig inspiration till att börja träna
Det är en tjej som är min lillasysters kompis som tränat ett tag nu.
Och det är kul och följa hennes framsteg och det får motivationen att sitga hos sig själv!
Bra tips på måltider, träning och massa annat bjuds där.

Kolla in Maries blogg - Rockspots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0