Kändisar i sikte!

När vi var ute på Mastrand i fredags så avlsutade vi kvällen på Mama's.
Där spelade ett liveband med Lasse Kronér som gäst.
Snacka om att den killen kan bjuda på sig själv!



Kommer aldrig nånsiin glömma Lasse Kronér sjunga Purple Rain.
Jag kanske lägger upp när jag filmade hans framträdande, klockrent!

Efter en stund upptäckte vi ett kändispar som stod och sjöng med...



Ser ni vilka dessa två är? Om inte svärmor hade talat om det för mig hade jag inte vetat.
Men ni kanske är bättre på att se? Kanske några idoler??

Anledningen till att dessa var här är något som hette kändissegling hade ägt rum.
På eftermiddagen hade två kändispar fått tillträda varsin båt och vara med.
Nu kollade jag inte tävlingen så jag vet inte vilka som vann.
Hade fullt upp med att kolla in allt annat och att segla själv =)



Det var ju Marie Sernholt och Måns Zelmerlöv som var på besök =)
Gissa ni rätt?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0