Jag gjorde det!

Tänkte jag skulle uppdatera er angående min träning.
Sa ju att jag skulle springa runt Växjösjön igår.

Och det första när jag började springa kändes det hopplöst.
Trodde aldrig jag skulle klara att inte stanna på hela sträckan!
Men ju längra jag kom desto lättare blev det!

Och tillslut hade jag sprungit hela 4 km!
Snacka om att jag blev stolt!!!

Från och med denna veckan så har både jag och Micke ändrat kosten.
Vi äter nyttigare och vi äter mindre.
Vilket tillfogar en huvudvärk och hunger.
Men jag måste sluta äta hela tiden och då framförallt godis!

Fått massa bra recept i en tidning från Kom i Form.
Ett sexveckors träningsprogram med veckomenyer.
Riktigt bra, nu ska man bara följa det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0