Erikshjälpen!

Idag hade jag tänkte mig en löptur och att sola.
Men solen vill inte som jag, titta fram.. så ändrade planer.

Ska vid tolv tiden trippa bort till Erikshjälpen här på andra sidan vägen.
Kolla om dom har något barbord till köket eller snyggt skrivbord.
Ser fortfarande lite tomt ut här i lägenheten.

Åh jag vill bara köpa massa saker hit, vill inreda massa!
Pynta och få det mysigt. Är på god väg men pengarna bara rinner iväg.

Mitt och Mickes kostprogram går bra, jobbigt att inte äta godis och sånt.
Har nog aldrig varit så här sötsugen som man är nu! Grr!
Men föhoppningsvis gör det nytta!
Kommer lägga upp före och efter bilder när det gått sex veckor!
Ska bli kul och se, främst för min del, vad detta gjorde, vad som skett =)

Nu blir det lite tv och häng i soffan innan jag drar iväg!


Och jag måste ju även nämna att in vän Erika skaffat ny blogg.
www.nattstad.se/rockyourworld



Gå in och kika!
Har även denna gången hjälpt till med headern =)


Kommentarer
Postat av: Marie

hm.. egentligen är det väl bara att "ta nån mobil", men vasjutton, vill ju ha nått bra!=D

å andra sidan är det ju främst musiken och apparna som lockar, OCH att det finns radio på mobilen! ..men som sagt, med appar så kommer ju även radio om man vill:)

funkar appar och sånt med androider som med iphone? har ju bara iphone att jämföra med;)

2010-07-21 @ 11:24:36
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0