Efter helgen...

Oj, nu har jag inte bloggat på ett tag. Har inte haft tillgång till datorn.
Jag har jobbat hela helgen och slappat på kvällen.
Så tyvärr har träningen hamnat lite åt sidan, men ny vecka! Nya tag!

Idag blir det också jobb, 12-17. Sedan en sväng tpå stan.
Måste köpa en ny nagelfil och nagelförstärkande.
Kolla på byxor jag kan jobba i, någon caprimodell tror jag.

I lördags var vi på IKEA och fick äntligen köpt oss en sängstomme!
Vi har kikat på den ett tag men tyckt den var för dyr.
Men vi åkte dit för att kolla och köpa köksbord bland annat.
När vi kommer in i entren så får vi se att just den sängen vi kikat på är halva priset!!

Vad är oddsen! Så vi köpte den för 800:-



Jag har även idag tagit fram information om mina kurser jag ska läsa.
Längtar tills vecka 35 då första kursen börjar, organisation och ledarskap!
Ska bli riktigt kul och sätta sig i skolbänken igen! =)

Nu är det dags att göra i ordning matlåda och bege sig in mot stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0