Dåligt väder!

Saknar att gå på gym mer än nånsin just nu.
När det är skitväder ute så vill inte jag ut och springa.
Och göra övningar inomhus är inte lika roligt,
man tröttnar snabbt på att göra samma saker.

Igår var tanken att det skulle bli en löptur.
Men det svenska sommarvädret har svikit mig.
Blev istället trappskulptering inomhus.
Visst kan man väl ut och springa även om det regnar.
Men jag gillar inte att bli blöt när jag tränar,
sedan kan man blir sjuk, och då försvinner glädjen.

Hade mycket hellre tagit mig till gymmet i två timmar istället.

Idag blir det städning inför besöket imorgon.
För imorgon kommer söta Louisa ner och hälsar på.
Blir Party, troligen på terassen, och massa annat skoj!
Längtar!

Men nu ska jag göra bakpotatis!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Weeej : ) Kommer bli så skoj!

2010-07-29 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0