Uppe med tuppen!

Ja idag har jag varit uppe sen tio minuter.
Kan ju säga att jag INTE är van vid det.
Älskar sovmorgonar, älskar att jag börja 12.
Men idag är personalmöte halv nio så då är det upp och hoppa.
Som tur är blir jag hämtad av chefen, slippa ta bussen.
Tummen upp för det!

Igår efter jobbet mötte jag upp Emelie sen gick vi till Diana.
Vi överraskade henne med kakor och gott sällskap.
Älskar sånna här spontana besök, när man bara dyker upp!

Och idag blir det kanske musicquiz på Butlers.
Var på harrys och quiza i torsdag men gilla det inte så mycket.
Ska testa butlers ikväll som sägs vara bättre =)

Och imorgon är jag ledig, ska hälsa på min älskade pappa.
Passa på att träffa massa folk, Cilla bland annat, var evigheter!
Och förhoppningsvis så kommer Micke hem också.
För på fredag blir det fjällen!! =) Wiee!

Nu ska jag fortsätta och göra mig i ordning.
Cha Cha!



Julafotn med Mickes familj.
Mamma, pappa, lillebror och hans tjej som komiskt nog också heter Sandra.
Det andra som är smått roligt är att vi har samma jobb i samma butik =)



Flumbild på mig och Micke när vi på nyårsafton var på väg upp till Oslo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0