Uppdatering.

Så, det har varit fullt upp ett tag. Tiden har gått snabbt.
Nyår firadejag ovch micke som sagt i oslo och det var jätteroligt.


Vi åt underbart god middag och efterätt och spelade spel emellan.
Vi spelade med andra ord och fy fabian så skoj det var!
Detta filmades och jag höll på och skratta ihjäl mig när jag såg det senare.
Synd bara att jag lyckades ta med mig en kamera med fruktansvärt dåligt batteri som dog =/



Direkt efter att vi kom hem från Oslo så börjades det flyttstäda.
Dock började jag känna att min nacke bara blev stelare.
Och mycket riktigt så vaknade jag dagen efter med jordens nackspärr!
Fick ringa och sjukskriva mig. Låg i sängen hela dagen och kurera mig...


Senare på kvällen vart lite packande i flyttkartonger och städning.
Ännu är det mycket kvar. Idag har jag jobbat så Micke fick själv ta tag i lite städande.


Så nu har jag och Rocky flyttat hem till lägenheten, lika bra att vara ur där snarast.
Nu är det bara att röja, städa och lämna nyckeln till hyresvärden.


(Jag om två veckor!!! hehe )


Om två veckor drar vi till fjällen i tio dagar!!! =) Wiieee
Dock måste vi har blivit klara med längeheten tills dess.. Men det hinner vi, eller??

Nu ska jag lägga mig i soffan här med rocky och se på two and a half men =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0