Uppdatering..

Så nu har jag fått tag i en dator med internet, i alla fall för en kort stund =)

Idag har vi varit ute och åkt skoter. Vi åkte två och två i en och en halv timme. Jag och Micke delade givetvis skoter och satan så kul det var. Det tog inte långa stunden innan man lärde sig hur man skulle hantera gasen och skotern, till sist gick det riktigt snabbt i svängarna. I mitten på turen fick vi fria händer och köra en bana ute på en myr. Fick maxa skotern!! SKOJ!! =)

Sedan var det våffelstund på vägen hem och lite skidor hann vi med =)

Imorgon bär det av till Trysil en heldag, ska bli mysigt! Har varit där en gång tidigare men då var jag två år så minnen från det kan jag ju inte säga att jag har. Får skapa nya med familjen Jorkvist.

Hitills har veckan varit mer än kanon! Underbar. Nu är det tyvärr bara några dagar kvar innan hemgång. Men det innebär också att det närmar sig flytten till Växjö och nya jobbet. Spännande Spännande! 

Ut på nya äventyr! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0