Trevlig kväll!

Synd att det finns dom som inte vet när dom ska sluta?
Som inte kan förstå sin egen dumhet.

Ja ja, bara att vända klacken och gå vidare.
Idag har det varit jobb, sen ett långt skönt bad.
Längesen jag bada, tog med mig laptopen och såg på The Big Bang Theory.
La ner min badskumboll och bad olja. Luktade ljuvligt.
Klev ner i det varma vattnet och försvann ett tag. Njöt länge!
Sen upp, se lite tv och sen blev det räkor och viiiin med mammi =) Mys!

Nu har vi precis sett på några utav våra gamla hemmafilmer.
Filmer vi gjort när vi varit ute och rest. Från det är jag var åtta år!
Hur underbart roligt var det inte att se då?? Skitroligt helt enket!
Ska samla alla syskonen så ska vi sätta och ta en familje-films-kväll =)

Önskar att jag hade ett program så man kunde spela av allt till DVD.
Får kanske införskaffa mig det, för det är ju värt att spara på!!

Nu blir det lite Voddler och nana, lång dag imorgon.
Städa ur gamla lägenheten och fest till kvällen! =) Wieee
Olander/Berger/Ulmehed/Siversson intar Mortens!!!



Kanske ska ha Miss Sixty klänningen imorgon?
Hmm, vart är den?? Jobbigt när man bor i flyttådor!

God natt då alla läsare =)

Cha Cha Bloggen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0