Tips för håret!!

Har faktiskt gjort ett riktigt kap!
Jag har bytt shampoo mest för att det jag brukar använda inte fanns.
Så jag gick tillbaka till något jag använde förr, Schwarzkopf.



Har inte hela uppstättningen utan bara shampoo och balsam.
Ville ju kolla om jag blev nöjd och jösses vad nöjd jag blev!
Det som förvånade mig mest var att det luktar så otroligt gott.
En doft som håller i sig i två dagar!

När jag vaknar dagen efter och drar fingrarna genom håret så är det först och främst inte alls tovigt (vilket inte hänt med något annat shampoo eller balsam efter en natts sömn) och för det andra kan jag fortfarande känna doften utav nytvättat hår!

Jag kan verkligen rekommendera detta till er som vill byta eller testa nytt.
Eller för er som bara vill se om ni blir lika nöjda som jag eller om jag ljuger =P

Vid nästa inköp blir det även hårinpackningen ur samma serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0