Samtal med Telia

Dom är inte sanna asså! Det var ju ett väldigt roligt samtal för en gång skull.
Först och främst blir man ju tillsagd att prata dig fram till ditt problem.
Efter att ha misslyckas första gången med att hamna på rätt avdelningen då samtalet bröts så valde jag att knappa on mina val. När jag lyckas hamna rätt - hos support för fast bredband - så talar rösten om för mig hur lång väntetiden är. Och även sånna där bra tips. Ena var att för att snabbare få hjälp kan du surfa in på telia.se/support. Jo men visst när jag sitter i kö till support för att mitt bredband har lagt av? Sen nästa "tips" var via våran hemsida kan du själv söka upp dina fel och ansöka om nya tillval till ditt telia smart. Jo men visst, vad är det dom inte fattar?? Ha ha. När jag väl kom fram så fick jag prata med en tjej, berättar att jag har fast bredband via Telia smart och då berättar hon snabbt att jag kommit fel! Att jag skulle sagt telia smart. Jo för det funka ju skitbra sist? Ja ja, vi kom i alla fall fram till att det ska komma en tekniker och kika på det.

Efter 40 minuter varav 30 minuter var väntetid så kunde jag få fram felet.
NU verkar det dock funka även om tvn och internet hänger sig i två minuter varannan timme.
Inte så farligt men surt när det väl sker och man sitter här och söker jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0