Oförglömlig kväll!!

En oförglömlig kväll blev det allt igår.
Lite förfest här hemma med först Ella, sen Matilda.
Carro kom efter att slutat jobbet, så hon var la inne halv tio.
Utgång skedde runt elva och satan så kallt det var att gå ner.

Mortens vart det och i kön kommer lilla jag på vad jag glömde.
LEGET!!! Jösses, jag får ALLTID visa leg, hur skulle det här gå.
Som tur är hade man med sig lilla Olander som är stammis på mortens.
Hon flirta in sig hos vakten och fick in mig efter lite tjat, det tackar man för!!



Jag och ljuva Matilda Olander =)

Det var mycket dans lite dricka och välbekanta ansikten.
Träffade bland annat på min lillasyster, men torr som hon är dansar inte människan.
Så henne fick man ju dumpa senare när man ville röra på fläsket själv...



Vi tre inne i dimman, rejält inne i dimman!!! Härligt!

Idag har vi legat halvt om halvt medvetslösa i soffan och sett på film efter film efter film =)
Hur underbart som helst. Alla fyra i en soffa, nära och mysigt...

Nu blir det att se klart på Johan Falk GSI.
Hoppas ni haft en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt att du hade kul ^^

2010-01-10 @ 22:02:17
URL: http://bellazand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0