Mys, skidor, mat och kanonunderhållning!

Då jag endast har internet via mobilen blir bloggen inte så uppdaterad :( Igår vart det födelsedagsfirande för svärfar som fyller 50 idag. Vi började dagen med icecarting där jag briljerade. Jag överraska faktiskt mig själv där! Dock snurrade jag runt sista varvet i finalen vilket ledde mig till en andra plats. Men för att aldrig har kört varken gokart eller detta är jag riktigt nöjd. Kvälln bjöd på trerätters i Lindvallen på showtime. Kan verkligen rekommendera det! Fruktasvärt roligt, skratta och sjöng med, sen var det ju god mat också :) Idag har vi inte gjort så mycket mer än åkt skidor, i trollskogen ;) Så nu ligger alla utslagna här i stugan, känns ju fruktansvärt bra att ligga brevid Micke och mysa!!! :) Ha det så gott nu alla så uppdaterar jag så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0