Med Stormsteg!!

Nu börjar det närma sig, det blir snart flytt. Viljan börja kluvas, ska det vara så? Ena sidan av mig vill bara släppa allt och fly, fly till Micke i Växjö. En annan sida av mig vill stanna kvar och fortsätta med mitt tråkiga liv här utan Micke. Jag har ju min familj och alla vänner kvar här, kommer bli tufft att lämna. Men det ska bli skönt att få starta om, lägga alla gamla problem bakom sig och börja om från början.

Något jobb har jag fortfarande inte fått tag. Ett har jag varit på intervju för och då kändes det inte så bra, men nu när allt fått lagt sig och jag pratat med folk som jobbar där har jag blivit väldigt motiverad. Innebär dock en hel del resor så mycket tid med Micke får jag inte i vilket fall, men men en extremt rolig erfarenhet och möjligheten till att tjäna massa pengar =) Har sökt två andra jobb jag också hoppas lite på, får se vad det blir. Nu börjar det som sagt att dra ihop sig, så snart måste det lösa sig. Får man medvind snart tro??

 

Sitter på jobbet, har liten lunch. Gott att ha med sig datorn och two and a half men =P Jobbar med Jens idag, så jävla glad att man slipper jobba själv, speciellt nu när det inte är så mycket folk också!!

Så här ser jag ut då...


Kommentarer
Postat av: Bella

Det brukar vara så, lite resfeber.. Men du hamnar ju inte så långt bort ändå. Värre om du hade flyttat hit lilla du Haha

2010-01-17 @ 16:03:10
URL: http://bellazand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0