Måndag

Har varit iväg på jobb. Jobbat 12-17 vilket går väldigt fort.
Har även fått ett extremt bra besked idag och nu är det bara att hoppas.
Blir det som jag hoppas på och som många med mig gör kommer allt lösa sig!
Alla tvivel kommer bli som bortblåsta och jag kommer vara med Micke VÄLDIGT snart.
Håll tummarna för mig!!!
Så här ser man ut då efter att ha pulsat runt i en meter snö med katten i koppel.
Frusen om fötterna med haft mössa på mig så jag har allt hållit mig varm!!!
Känner mig mest flummig nu. Precis som man käkat nått lyckopiller eller liknande.
Katten försökte inte dra sig ur kopplet och jag hoppas det nya beskedet jag fick idag är positivt.
VÄLDIGT positivt.
Och det har inget med nån sjukdom att göra ;)
Utan med Växjö, hahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0