Lördag

Sitter och tittar på ett tomt ark, vill skriva av mig men vet inte vad jag ska skriva. Det är mycket som är på gång nu och mycekt som snurrar i huvudet, svårt att få ner allt på papper. Men jag hat kommit fram till att jag nästan måste få ner tankarna på papper för att kunna sortera dem. Kasta det som inte behövs och gå igenom det som känns tufft.

Har en sak som snurrat runt i mitt huvud ett bra tag. Det spökar som bara den där inne och jag vet inte varför den finns kvar. Jag har försökt att prata ut det, prata bort det. Försöka få ihop allt, prata av mig hos nån som kan förstå. Men varje gång jag försöker så snubblar jag runt på orden och får bara fram en osammanhängande sörja. Så jag har väl insett nu att tanken får fortsätta spöka ett tag till innan jag tagit reda på hur jag ska hantera den. Snart måste den bort för jag mår INTE bra av att den är där.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

nej men lilla vännen! Vad är det? Du vet att jag finns här om du vill prata av dig! <3

2010-01-16 @ 22:11:46
URL: http://blivandefru.bloggsida.se
Postat av: jessica

du kan prata med mig min älskade syster!! jag lyssnar bäst av någon annan för jag känner dig så bra som bara jag gör!! rocky kan du också prata med!! :)

<3 <3 <3

2010-01-16 @ 22:23:23
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0