Lite bilder...

Ska snart ta en efterlängtad dusch med tillhörande peeling och hårinpackning.
Var precis i affären och köpte mitt favorit schampo och hårinpackning från Schwarzcopf. Love it! Har skrivit om det i tidigare inlägg om ni är nyfikna.

Det känns som man inte varit i Uddevalla på hur länge som helst när man varit borta i bara en vecka. Det visar ju att det räcker med att komma bort en vecka, bara nånstans, för att uppskatta hemstaden. Nu är det faktiskt lite roligt att gå ut och träffa folk! Har aldrig hänt innan. Eller så kan det vara för att man har så mycket i huvudet just nu så man tar till vara på det lilla som är kvar? 

Snart är det flytt! Snart blir det nytt jobb! Snart kommer jag bo med älskade Micke igen!
Behöver jag nämna att jag längtar som fan??? =)



Ser det inte härligt ut??

    

Bjuder på lite sköna bilder från fjällen. Här på Sandra och Micke.
Hade underbart soligt väder några dagar så jag passade på ta lite kort.
Älskar att fotografera! Tycker om att fota ur konstiga vinklar och sånt. Blir coola motiv.
Kommer garanterat lägga upp fler bilder så småningom =)



Myyys i soffan =)
Dock är bilden lite konstig? För det ser ut som att Micke har väldigt långa ben?? Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0