Kissie = Photoshopad???

Asså jag ska inte uttrycka mig illa eller så för jag känner inte tjejen. Men jag tycker det är kul att läsa hennes blogg. Och att det går rykten om att hon photoshoppar sig smalare med större bröst och läppar har man ju inte kunnat fullt fastställa och visst går det alltid rykten om kända personer. Men idag när jag var inne och kolla så såg jag den här bilden och reagerade enormt. Dels så ser du att på andra bilden vid min markering så har hon "klippt" håret, det är ett rätt stort jack i det. Och sedan står hon och skjuter fram brösten för att det ser snyggare ut men hennes högra arm saknas. Det är den hon har tagit bort och klistrat in håret efteråt lite fel.
Det jag vill komma till är jag inte förstår varför hon gör det. Varför ha en blogg där man inte vågar visa upp bilder på sitt riktiga jag? Utan tar bort lite här och lägger till lite där? Att ljuga om sitt utseende? Då kunde hon lika gärna kunna sätta in en annan person där som hon tycker ser snygg ut ist.

Kommentarer
Postat av: camilla

hon är så jävla fail asså :O

2010-01-22 @ 00:06:37
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0