Kanske skulle bli polis???

Satt och sökte lite jobb igår. Ändrade lite i mitt CV, och poängtera lite =P
Fick lite expertråd utav Diddi med mitt CV och personliga brev.
Behövde knappt ändra något men nu ser det kanon ut! Dags att arbetssöka.

Skrev in mig på Manpowers sida och jösses ett sånt projekt det var.
Men det är tur att det blir exakt och noggrant. När jag satt där och klicka så får man en lista med vad för jobb du kan tänka dig att jobba som. Och det var ju inte ett. Det finns en hel del jobb och jag är fortfarande inte säker på vad jag vill jobba med. Tankarna har ju gått till att börja plugga. Och det ända jag kan komma på är att jag vill bli polis, men skulle jag passa som det??? =/



Haha, snyggt!!!

Nu ska jag fixa i ordning mig. Chefen hämtar upp mig om en halvtimme.
Lyxigt att få åka bil till och från jobbet ibland =)

Ikväll blir det filmmys med mammiii =)

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0