Jobbsökande på kvällen

Sitter här på kvällen och söker lite jobb.
Börjar funderar varför det alltid blir att jag söker jobb efter sju.
Oftast är det så och det har inget med att jag jobbar, för idag har jag varit ledig.
Jag kan helt enkelt inte komma på det? Kanske för att alla dagens jobb kommit in då?
Eller för att jag har som mest energi på kvällen?? Och nej jag har inte druickit kaffe! Ha ha.

Ja ja, finns tyvärr inte så myket jobb att söka i Växjö.
Men nu hittade jag ett, eller rättare sagt två som jg känner starkt för!
Och imorgon ska jag på arbetsintervju. Ska bli riktigt spännande.
Tänker inte tala om vad det är för jobb förrän jag varit där.
Då kan jag även berätta lite mer om mina tankar just nu.

Nu blir detr att fortsätta se på spårlöst.
Väldigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0