Dramatisera sitt ego??

Det är sjukt. Ibland förstår jag mig inte på tjejer.
Dom tjejerna som gör allt för att skapa drama i sitt liv.
Som letar upp killar som har flickvänner och gör allt för att förstöra det.
Jag förstår inte att dom kan ha samvete. Att dom inte tänker ett steg längre?
Hur hade dom känt sig om dom råkade ut för den där tjejen?
Jag skulle aldrig stöta på en kille som har tjej bara för mitt eget ego ska få lite underhåll.
Orkar inte dra in mig själv i sån skit... Blir ju bara drama som man inte orkar med.
Och att sno en kille som är otrogen mot sin tjej och bli ihop med denne.
Vad är det som säger att han inte gör samma sak igen??
Nej tacka vet jag trogna killar som är ärliga!
Och snälla tjejer som inte söker spänning i sitt för övriga tråkiga liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0