Växjö!!

Så nu har jag anlänt till Växjö. Var underbart att få träffa och pussa på Micke igen!
Idag har vi varit i stan, fått alla hjärtans dag presenter av varandra och handlat mat.
Ska snart ställa mig och laga en god middag åt oss och sen blir det myys!

Har köpt kablar för att kunna installera lampan och även kunna koppla datorn till TVn.
Älskar vår nya tv, mycket bättre bild än den gamla vi hade.
Men nu ser dock min 32" lcd väldigt liten ut, den som jag tyckt va en bra storlek.
Men har man en gång haft 50" blir det lite skillnad med en 32"



Så ikväll blir det.
Middag
Film
Melodifestivalen
Godis
Chips
Dip
Dricka
Vin
... och massa mys!! =)

Hoppas ni får en underbar lördag ni med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0