Växjö!

Fy fan va jobbigt det var med flytten igår!
Att släpa fyra väskor i snöstorm är inte att rekommendera!
Fick hjälp utav Camilla en bit i alla fall, det var skönt!

Väl på tåget som alla sa inte skulle komma kunde man slappna av.
Gjorde inget at vi var försenade för satt jag på tåget skulle jag komma fram tillslut i alla fall.
Vi var 30 minuter sen till Göteborg, där bytte jag snabbt.
Så var vi 30 minuter sena till Växjö, men som sagt det gjorde inget, satt ju i första klass =P

Idag blir det lugnt, kanske ska dra in till stan senare.
Det är mycket snö här med men inte som i Uddevalla.

Ska dra med mig kameran ut så ni får lite bilder från mitt nya hem, min nya stad =)

Hej då så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0