Vad ska man göra??

Jag vill gå och sova.
Men jag vill somna framför tv.
Men då är soffan för oskön att sova i.
Datan lyser för starkt i ögonen för att kunna somna med den i sängen.
Jag är för rastlös för att sova.
Men jag borde sova!

Sicka probelm en kan ha.

Det var bättre förr i vår gamla lägenhet där min tv stod i sovrummet.
Men nu hat ju micke både min 32" och hans 50" i en liten etta.
Tycker ni det känns onödigt?? Va? Nää

En i "sovrummet" och en i "vardagsrummet". haha.

Meningen är att vi ska sälja min 32", någon som vill köpa? Bra pris!



Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen i alla fall.
Får väl bära med mig lilla datorn in så får vi se vad det blir av det.

Sov så gott alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0