Söndag

Det var den helgen det. Det gick fort, skönt! När man jobbar helgen får det gärna gå fort, för jobbar jag helgen är jag ledig på måndagen, vilket innebär sovmorgon =)  Fast imorgon ska jag följa med min vän till sjukhuset.

Nu ligger jag i soffan och ser på Spiderman 3. Sjukt längesen man såg den. Börjar dock känna av min rygg nu =(

Satt och kollade igenom min gamla blogg, hitta massa bilder, gamla bilder på mitt gamla jag. Är så glad att jag kom där ifrån. Trivs mycket bättre med mig nu även om det finns saker man vill ändra, finns det ju alltid...


    


Lite skillnad från då till nu. Tur man har alla möjligheter i världen att förändra sig och sitt yttre.

Har varit så sjukt sugen på att festa hela helgen. Har fått höra om alla vänners galna festande, hur roligt dom har haft det och hur dåligt dom mått dagen efter. Pratade med Bella förut när jag gick till bussen. Åh vad vi snart måste träffas och festa. Har ju redan smidit ihop värsta festen ju! Nu är det bara att genomföra den som saknas.



Gammal bild från The Moon i Halmstad. Från i somras faktiskt.
Hade precis köpt klänningen och älskar den fortfarande. Sjukt snygg och skön!

Nu längtar man verkligen till våren och värmen. Tänk att slippa alla lager kläder man har nu.
Börja använda alla sommarkläder igen, mina klänningar!!

Åh va skönt att få komma ut och springa! Så skönt att ta en joggingtur, spec på morgonen.
Ska bli en fast rutin igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0