Tur och retur X2

Jösses en sån dag det har varit. Känns som att inget har gått med mig idag.
Missförstånd är väl den röda tråden genom det mesta.

På tågresan hem från Borås krockade vi med en älg som gjorde det tvärstopp.
Första gången jag var med om det. Vi blev försenade med en halvtimme.
Älgen lyckades fastan under loket och ville inte lossna.

"Vi ska försöka köra full fart framåt nu och se om den vill lossna"
Sicka bekymmer dom hade med det, men loss kom den.
Dock lyckades den förstöra en luftslang för bromsarna vilket gjorde att tåget tvärnita!

Ja ja, det blir att åka tillbaka till Borås imorgon igen!
Som tur är tycker jag om att åka tåg =) Speciellt med min dator.
Har nya avsnitt av The Vampires Diaries och Coyote Ugly så jag ska klara mig!

Hoppas att jag hinner med ett besök hos min kära far imorgon också.
Om tåget inte kör på någon älg ska jag väl komma hem hyfsat tidigt =)

Nu blir det sängen om jag ska vara pigg imorgon.
Upp tidigt och iväg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0