Torsdag

Idag har det varit min enda lediga dag på hela veckan.
Jag har spenderat den hos en av mina närmaste vänner.
Hon mår inte bra just nu och har det tufft så jag vill finnas där för henne.
Vi har haft det jättemysigt. Lagat mat och bakat bullar.
Pratat i evigheter och kollat på disney.

Jag ÄLSKAR disney, kanske jättebarnsligt men jag bryr mig inte.
Sedan såg vi på den nya serien Cougar Town som har premiär på tisdag.
Riktigt rolig, kan rekommenderas.
Huvudrollen har Courtney Cox, hon som spelar Monica i vänner



Serien är både småpinsam och rolig. Kul att se henne spela den rollen.

Nu blir det chill i soffan med världens finaste kissekatt.
Ska se på lite serier och bara njuta av ensamheten en stund.
Kan vara väldigt skönt att vara själv ibland, men saknar Micke nått oerhört också!

Ska fixa fram lite kvällmat eller kanske äta bullarna vi gjorde förut?
Ha det så gott och glöm inte att kommentera mera! Roligt att läsa! =)



Han är såå söt, sitter här i mitt knä medans jag bloggar. Mammig som han är =)


Kommentarer
Postat av: Diana



Kitci är ingen katt, han är din son ;) Sååå mammig o underbar.

2010-02-05 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0