Shoppa??

Kanske behöver ta mig en tur förbi Gina Tricot imorgon och kolla in om dom har någon rea kvar? Även Vero Moda. Var nere i butiken i stan igår och kikade, hittade lite snyggt kvar på rean. Sugen på nya kläder. Måste bara kolla över ekonomin. Kolla hur mycket jag kan lägga på kläder...

Som sagt ligger nästan alla mina kläder nerpackade i lådor, men på fredag blir det ändring på det! För då ska kartongerna ner, då ska jag ner =) Wiee!! Ska bli skönt att få träffa Micke igen, sjukt jobbigt att vara på distans så här mycket.

Måste verkligen införskaffa mig lite nya baskläder. Saknar ett par svarta jeans, linnen, leggings, snygga toppar och ett par skinny-jeans. Ja det är ju nästan i stort sett allt. Ha ha.

Får som sagt kika in rean imorgon och se vad jag hittar ;)

Måste lämna in mina skor som gått sönder för tredje gången, kanske prova en annan modell??

Nu ska jag iväg och hämta lite flyttkartonger som ska ner till Växjö på fredag!

Chaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0