Sen bloggning

Oj, detta blir en sen uppdatering.

Det har var en stressad morgon då jag låg liiite för länge i sängen och myste med katten. Sedan iväg till jobbet, var kul att komma tillbaka och träffa alla i grannbutikerna bland annat. Köpte en skål att ha på bordet i nya lägenheten. Kommer bli sååå bra!

Sedan efter jobbet bar det av till Mia. Har inte träffats på evigheter känns det som =/ Så det var skönt att prata av sig lite. Fick berätta om flytten till växjö och allt som hänt hittills och om det nya jobbet och grejjer. Tillsist bestämde vi oss lite spontant sådär att gå på bio. Det blev snabba cash. Riktigt bra tycker jag, har bara hört att den ska vara dålig, men jag har inte läst boken så jag hade inga förväntningar så heller.

Har bestämt mig för att inte läsa boken som blir film före jag sett filmen. Det blir ingen besvikelse på att filmen är sämre än boken då, vilket det alltid är. Utan bättre att se filmen först och bli positiv till att boken är bättre =)

Nu ska jag kila in till sängen och sova. Upp till jobbet imorgon med!

Men jag bjuder på en bild först =)



Hundfjället 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0