På g till Eskilstuna

Sitter här i stort sett ensam på Växjö flygplats och väntar på att få checka in för flyget till Stockholm. Som tur är har dom gratis internet här så jag kan blogga och lyssna på spotify.

Livet blir lättare med bra musik i öronen! =)

Imorgon börjar allvaret, då börjar äventyret.
Ska bli otroligt spännande och se vad jag går för.
Kommer börja med tre dagar i Eskilstuna, tuna park.
Sedan fortsätter veckan på Ringens köpcentrum i Stockholm.

Så är det någon som bor i närheten så kom förbi och säg hej =)

Var sjukt jobbigt att säga hej då till Micke.
Inte alls roligt att vara borta ifrån han så mycket som jag är.
Men sen känner jag mig själv så väl att jag vet att jag skulle vara sjukt rastlös om jag bara satt hemma utan jobb medan Micke jobbar..

Här är en låt som jag älskar just nu!
Kan spela den om och om igen =)





Ha det så bra nu alla mina läsare så bloggar jag snart igen =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka Till



Kram Svärmor

2010-02-28 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0