Ny kör jag!!!

Tja! Nu har jag kommit hem från mitt äventyr i Stockholm.
Det har varit sjukt kul! Blivit sjukt inspirerad!

På måndag börjar jag köra på riktigt!
Då börjar min karriär på Telenor Xpress!
Supertaggad =)

Kommer börja min turne i Eskilstuna - Tuna Park - i tre dagar.
Resten av veckan kör jag på götgatan mitt i Stockholm!
Så är det någon som har vägarna förbi kom och säg hej =)

Idag blir det en slappardag till max!
Jag och micke ska snart knalla bort till samarkand och ica.
Köpa lite god mat att laga och GODIS!

Sedan blir det filmmys och fod mat hemma i soffan!
Både jag och han är jättetrötta!

Måste köpa mig ett mobilt bredband till datorn så jag kan uppdatera.
Men framförallt för att kunna hålla kontakten med alla mina vänner =)

Så ha det så bra nu så uppdaterar jag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0