Kommer bli kanon!

Åh vad jag vill till IKEA nu och köpa massa saker till lägenheten!
Kommer bli så mysigt här i våran lilla etta =)

Har städat och grejjat idag men saknar saker på väggarna.
Och hyllor och klädförvaring! Det är inte mycket plats här, men då får man tänka...
-compact living-



Ser lite tråkiugt tomt ut på väggen bakom soffan, men det löser jag snart =)

Älskar min nya skål på bordet, en lila stor skål!


Denna sängestommen är jag lite sugen på att införskaffa mig =)
Den vi har är trasig så den blir att kasta tyvärr.

Åh, hittar så mycket snyggt på IKEA vill bara handla allt nu och grejja =)

Nu blir det sängen och imorgon är det fika med söta Jennifer inplanerad på eftermiddagen.
Kommer bli så mysigt!!


Kommentarer
Postat av: camilla

ååh va fint :D gillar skålen jag också :D och sängen :D

2010-02-25 @ 17:13:05
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0