God morgon!

Nu tycker jag ni har blivit alldeles för dåliga på att kommentera =(
Märkte att besökarna minska när jag åkte till fjällen och inte kunde skriva så mycket.
Blir ju rätt tråkig blogg om man bara har massa text och inga bilder.
Men men, hoppas på fler kommentarer snart =)
Idag blir det jobb som vanligt. Jobbar mellan 12-17 värsta slappartiden!
Nu går jag och räknar ner dagarna till nya jobbet och flytten till Växjö!
Ska bli såå skönt!
Ikväll ska jag och Diana laga mat. Har redan tittat ut receptet.
Och för en gång skull så blir det nyttig mat, detta såg riktigt smarrigt ut!
Receptet hittar du här!
Nu blir det lite slapp i soffan innan promenaden till bussen ska gå =)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Blev det gott? Är faktiskt på jakt efter matrecept som är nyttiga. Ser väldigt gott ut iaf =)

2010-02-03 @ 10:16:04
Postat av: Sandra

Ja det blev jättegott faktiskt. Ett recept som jag lär använda många gånger till =)

2010-02-03 @ 10:26:10
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0