Fredag

Så, då har man kommit hem från Borås en andra dag.
Gick riktigt bra och hoppas på bra resultat nu!
Svar får ni nästa vecka nångång! =P

Är skittrött, det tär på en att flänga runt som jag gör just nu.
På väg hem så lyckas jag ju givetvis hamna på ett tåg till som krångla.
Som tur var va det inte en älg som miste sitt liv idag också utan en växel på rälsen som krångla.

Imorgon blir det ett besök hos min underbara pappa.
Säga hej då innan jag reser. Lillasyster ska följa med också!
Sen blir det lunch med Cilla, mycket farbäl på en dag...

På kvällen kommer alla min underbara vänner och säger hej då.
Blir ingen fest utan bara ett lite get together med tilltugg =)

Förhoppningsvis blir det inte såå tufft.

Köpte nya kläder på Gina Tricot i tisdag!
Riktigt nöjd.
Tunika - 49:-
Väst - 49:-
(ÄLSKAR rea)
Skärp - 99:-
Armbanden är dock från Vila - Love them!




  

Ni får ursäkta dom dåliga bilderna, är från webcamen.
Då jag tappat bort laddaren till min kamera får jag nöja mig med denna.

Nu blir det popcorn och film i soffan!

God natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0