Dagens



Detta är jag idag. Då jag har packat ner alla mina kläder typ har jag lånat ett par jeans av mamma, lite stora men dom funkar =) Finns ju skärp. haha.

Var upp i ottan idag, gick till tandläkaren. Usch! Att inte ha varit där på tre år märker man ju. Kändes nästan pinsamt att berätta att det var tre år sen. Gjorde en vanlig undersökning hos tandhygeinisten. Röntgen, tog bort tandsten, kollade hål och la ett flourskydd (som smakar banan). Gick på 917:-!!! Och hon undrar varför jag inte gått till tandläkaren?? DYRT!!!! Som tur var hade jag 600:- i tandvårdsbidrag som man får utav staten, så jag använde 300:- utav dom.

Domen blev - Två hål och två vidsomständer som växer på tok för fel, dom ligger ner liksom. Sedan har jag hög risk för karies =(  Så ett besök hos tandläkaren kommer att bli av, men det blir i Växjö. DET kommer bli dyrt. =(

Nu ska jag slappa lite innan bussen går om dryga timman.
Ska luncha med Victoria på Graffitti. Har inte träffats på över två veckor.
Ska bli sjukt kul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0