Chans till söta t-shirts!

Jag var inne och kikade på fokis hemsida. En blogg jag mer och mer börjat läsa nu det senaste.
Hon tipsar om så söta grejjer. Som nu senast en donuts-maskin! Vem vill inte ha det?

Just nu har hon en tväling där du kan vinna din favoritt-shirt från Phoenix hemsida.
Finns sjukt mycket fina tröjor men har ju självklart några favoriter...

  

   

 

Dessa söta hitta jag. Hade jag vunnit tävlingen hade jag gett bort en tröja till en utav mina bästa vänner som har det väldigt svårt just nu. Går igenom mycket. Vet att hon älskar tröjor härifrån och speciellt med Mario.

Så skynda nu in och delta du med!
Chansen är alltid större om du deltar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0