Bilder på hur jag bor

Lovade lite bilder men blev inte så många. Snöade som bara den när jag gick.
Men när ajg kom hem tog jag i alla fall kort på huset och även lite inne.



Här är då det supersnygga huset vi bor i =)



Finns en lekpark begravd precis utanför. Även en sjö!



Vårat otroligt stora kök! Men det är mysigt :D



Den söta ugnen som vi förnärvarande värmer mat i då vår micro blev kvar i Uddevalla

Så där har ni lite bilder på hur det ser ut.. Kommer mera när jag har städat =P
Eller rättare sagt när jag funderat ut vart alla saker ska ligga.
Lite ont om förvaringsplats, men efter en tripp till IKEA löser sig det mesta =)

Nu ska jag kura ner mig i soffan och se på något avsnitt av mina serier jag följer.



Älskar att ha en stor TV! Lite skillnad på min dator som har 11" och tvn på 50"

Ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen! Köket är ju hur mysigt som helst och går att göra ännu mysigare..;) Litet tips kan ju vara att köpa kontaktplast i ngn cool färg för att sätta på kaklet.. Och på ikea så finns det ju självhäftande dekoration att sätta på luckorna eller på väggen.. Det var längesen vi sågs! Kramizar!!

2010-02-25 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0