Alla hjärtans dag!

Så, nu har jag ännu en gång kommit hem. Tråkigt att åka ifrån Micke, jobbigt om inte annat.
Nu blir det at fira kvällen utav alla hjärtans dag själv. Ska laga lite mat och mysa med Rocky.

Helgen har varit underbar. Varje gång jag är med Micke känns allt så bra, tror det kallas kärlek =)
Fick en present av honom från Gina Tricot. Vi gick in och sen fick jag välja vad jag ville.
Dock var det så mycket folk så jag orkade inte prova kläder men Micke hitta en tröja han tyckte jag skulle ha.



En rosa oversize hood med texten "over and out". Jättemysig!

Av mig fick han en ziphood han kikat på ett tag. En färgglad vilket har blivit nya Micke.
Mycket färger är det som gäller, som tur är klär han i det.

I morse tog han med mig in till stan och till ett fik mitt på gågatan. Vi valde varsin bakelse.
Det skulle vi nog inte gjort, för jädrar va maffiga dom var, det tog stopp!
Men dom hade kanongod chailatte! Me like!

Nu längtar jag tills på onsdag. Tre dagar kvar! Hoppas hoppas hoppas.
Sedan blir det Växjö för gott på lördag! Wieee!! Längtar till det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0