2 fast 2 furious

Ja, sitter här och ser på filmen Sjukt snygga bilar alltså!
Hade ju inte tackat nej till nån av dom bilarna!!!
Speciellt inte denna!!



He he, Rosa dröm!! =)

Men just nu sitter jag och suktar efter andra bilar, snyggare bilar!
Sjukt segt att inte ha nån bil, att be och få låna bil eller ta kollektivt.
Saknar min gamla pärla sååå mycket! Ångra att jag sålde den!!

Här är bilar som jag drömmer om, som jag skulle vilja ha... några av dom i alla fall.







Har dock kommit fram till ett resultat jag gillar lite mindre.
Snygga bilar = Dyrt!!!!

Ja vi får väl se vilken bil det blir härnäst!
Har ju några favoritmärken och märken som jag aldrig kommer köpa!
Ett utav dom är Toyota! Har rätt rimliga skäl, för er som känner mig vet ju att det var en toyota som jag krockade med som även blev totalt skrot medans min bara blev några skråmor i och en buckla.
Jag vill ha en säker bil! Inte en som liknar en konservburk om man krockar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0