Länge sen sist??

Oj, nu har jag varit extremt dålig på att uppdatera här ser jag.
Men till mitt försvar har det varit jobb, skola och JUL!!! =)

Hoppas ni ahr haft en bra jul? Det har jag haft. Fick massa fint
som jag önskade mig! Kan ju säga att det var tur vi hade en
lånebil och inte tog tåget med allt vi fick =)

Julen firade vi såklart i Uddevalla med familjen, själv julafton
var vi hos Mickes farmor och farfar med hela hans familj.
Vi åt gott och såg på Kalle, en självklarhet! Mysigt!
När vi satt och käkade så dök denna lilla raringen upp utanför



Mickes farmor och farfar lägger ut havrekross precis utanför fönstret
till dessa söta rådjur så dem får mat nu i vinter. Denna honan kom
inte bara en gång utan flera gånger och inte alltd ensam =)

Tänkte jag skulle fixa lite bilder på det jag fick i julklapp här snart.
Men först måste jag laga nått att äta, är hungrig =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0