Kärlek!

Man märker verkligen hur mycket man älskar och saknar
någon när personen det gäller inte är i närheten.
Som tur är så kommer Micke hem idag så jag gör allt för
att dagen ska gå fort och tills jag får krama om honom!

Under tiden lyssnar jag på denna låten, kanske allt för
många gånger och ser på filmen. Det är äkta kärlek!
Så vacker låt och med filmen till gör det hela underbart.
Det gäller ju såklart att man sett någon utav Twilight-
filmerna och gillat dem för att uppskatta denna låt.



Men nu ska jag forsätta plugga så dagen går fortare.
Har som en positiv sak utav denna ensamhet kommit
ikapp snart två veckors pluggande jag har missat. =)


Kommentarer
Postat av: vanessa

Åh, jag älskar din blogg.

Du skriver så bra, inte slarvigt och typ så man inte fattar. Sjukt bra bloggerska måssste jag säga! :)

Gillar din header, design och allt.

Får jag länka din blogg? :)

kram

2010-12-26 @ 23:05:52
URL: http://liltouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0