Gräsänka!

Jaa, nu har han så stuckit! Jävla skit rent ut sagt!! =(
Jag ska nu stå ut i FYRA nätter helt ensam! Eller aah
Rocky är ju gicetvis hemma fortfarande. Men för et som
inte känner mig så väl, så har jag JÄTTEproblem med
att sova ensam hemma. Det är nog mycket för att jag
vant mig med att sova bredvid någon so gör det hela så
mycket svårare, men man måste väl lära sig nån gång?

Just nu sitter jag med skolan lite, har precis börjat skriva
på min andra inlämningsuppgift, som jag är sen med!
Men det känns som att denna kommer bli rätt enkel att
skriva så det känns bra. Min helg kommer ägnas mestadels
åt studierna, ledig helgen så det passar utmärkt! På lördag
ska Elin ta med mig ut till Campus-biblioteket så ska vi
sitta där hela dagen och plugga och dricka chai-latte =)

Men snart ska jag nog gå och lägga mig i sängen och se
på lite Gossip Girl... Känner att jag är på väg att bli förkyld
med, snorrig och tjock i halsen... BLÄ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0