Våga vara ensam!



Hur vet man om man har lyckats om man inte vågar satsa?
Varför ägna massa tid åt grubblerier man ändå inte kommer klarna?
När vet man att man hittat rätt?

Hur känns det när man är lycklig?
Hur känns det när man är glad?
Vad är skillnaden?

Jag avgudar tiden man får för sig själv.
Dom dagarna du kommer hem tidigt.
Du vet att din man inte kommer hem än på ett tag.
Men det är även dom dagarna jag är rädd för.

Jag är rädd för att vara ensam?
Rädd för mina egna tankar ibland?

Varför ska det vara så svårt att bara slappna av.
Att vara i nuet och njuta av tystnade bara ensamheten bär med sig?



"I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning"


Kommentarer
Postat av: Elin

Exakt! Våga vara ensam! :D

2010-08-19 @ 21:13:05
URL: http://elinssmultronstalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0