Tisdag

Igår ladda jag ner en Zumba instruktionsvideo.
Ska bli spännande att testa, hoppas man får tummen ur bara.



Snart är det dags för jobb. Ska börja göra mig i ordning.
Blir inget med att springa nu på morgonen.
Sängen var alldeles för god!

Det är så jobbigt att inte ha den självdisciplinen!
Jag vill ju börja träna och minska i mått.
Men jag tar mig inte tid till att orka...
Ibland känner man sig bara så misslyckad!
Vad är det som är så jobbigt med att orka???

Hoppas snart jag kommer in i det flytet jag hade för ett tag sen.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet...
Och ikväll ska jag och Micke till Elin och David. =)

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0